Retourneren en herroepingsrecht

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@scandivik.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Uitzondering maatwerk

“Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Informatie rondom garantie & retour

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@scandivik.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

– die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

Garantie
LIMITED LIABILITY
Arctic Finland House guarantees this product to be free from defects in materials or workmanship to the original consumer. This guarantee is for the periods herein specified when used under normal and reasonable conditions, one (l) year from the date of original purchase. This warranty does not include the cost of property damage or any inconvenience due to the failure of the product. Nor does it cover damage due to misuse, abuse, accident, or damage resulting from transportation of the product. Nor does it include damage resulting from the commercial use of this product. If the product fails to operate due to a defect in materials or workmanship during the warranty period, the defective part will be repaired or replaced at Arctic Finland House´s option. If you wish to obtain
performance under this limited warranty, you should contact your Arctic Finland House retailer. The defective part, along with proof of purchase, must be returned postage prepaid to Arctic Finland House retailer. We suggest that you keep your purchase receipt as we may require reasonable proof of purchase. All implied warranties, including the implied warranties of merchantability and fitness for a particular purpose, are limited in duration to the express warranty periods specified herein for the parts described herein.
Neither Arctic Finland House dealers, nor the retail establishment selling this product has any authority to make any warranties or to promise remedies in addition to or inconsistent with those stated above. Arctic Finland House´s maximum liability shall not exceed the purchase price of the product paid by the original consumer.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@scandivik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”


JAG de Boer
Scandivik.nl/Uwfinsekota.nl
Oude Huiijbergsebaan 315
4625 CK Bergen op Zoom
klantenservive@scandivik.nl
0164-820233
KvK: 55587682
BTW: NL122617162B03